Vážený zákazník, ochrana Vašich osobných údajov neberieme ju na ľahkú váhu a je pre nás prioritou uchovávať Vaše osobné údaje zabezpečené. Všetky vaše osobné údaje slúžia výhradne len pre potreby našej spoločnosti a zaväzujeme sa, ze nikdy nebudú poskytnuté tretím stranám. Naša spoločnosť spĺňa všetky podmienky pre ochranu dát a osobných údajov podľa vyhlašky Európskeho parlanemtu č. 2016/679 z 27. apríla 2016. Sme hrdí vlastníci certifikátu o ochrane osobných údajov.
Osobnými údajmi sú údaje týkajúce sa identifikovanej fyzickej osoby alebo identifikovateľnej fyzickej osoby, ktorú možno identifikovať priamo alebo nepriamo, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora, iného identifikátora, ako je napríklad meno, priezvisko, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, alebo online identifikátor, alebo na základe jednej alebo viacerých charakteristík alebo znakov, ktoré tvoria jej fyzickú identitu, fyziologickú identitu, genetickú identitu, psychickú identitu, mentálnu identitu, ekonomickú identitu, kultúrnu identitu alebo sociálnu identitu.
So spracovaním osobných údajov musí zákazník súhlasiť, tento súhlas musí byť odlíšený od iných skutočností a musí byť vyjadrený jasne a v zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme a účel na aký sa údaje spracúvajú.
Súhlas so spracovaním údajov môže udeliť osoba, ktorá dovŕšila 16 rokov veku. Ak má dotknutá osoba menej ako 16 rokov, takéto spracúvanie osobných údajov je zákonné iba za podmienky a v rozsahu, v akom takýto súhlas poskytol alebo schválil jej zákonný zástupca.
Dotknutá osoba má právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov, ktoré sa jej týkajú.
1. Dotknutá osoba má právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, a ak tomu tak je, má právo získať prístup k týmto osobným údajom a tieto informácie:
a) účely spracúvania;
b) kategórie dotknutých osobných údajov;
c) príjemcovia alebo kategórie príjemcov, ktorým boli alebo budú osobné údaje poskytnuté, najmä príjemcovia v tretích krajinách alebo medzinárodné organizácie;
d) ak je to možné, predpokladaná doba uchovávania osobných údajov alebo, ak to nie je možné, kritériá na jej určenie;
e) existencia práva požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby alebo ich vymazanie alebo obmedzenie spracúvania, alebo práva namietať proti takémuto spracúvaniu;
f) právo podať sťažnosť dozornému orgánu;
g) ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby, akékoľvek dostupné informácie, pokiaľ ide o ich zdroj;
h) existencia automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania uvedeného v článku 22 ods. 1 a 4 a v týchto prípadoch aspoň zmysluplné informácie o použitom postupe, ako aj význame a predpokladaných dôsledkoch takéhoto spracúvania pre dotknutú osobu.
2. Ak sa osobné údaje prenášajú do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii, dotknutá osoba má právo byť informovaná o primeraných zárukách podľa článku 46 týkajúcich sa prenosu.
3. Prevádzkovateľ poskytne kópiu osobných údajov, ktoré sa spracúvajú. Za akékoľvek ďalšie kópie, o ktoré dotknutá osoba požiada, môže prevádzkovateľ účtovať primeraný poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom. Ak dotknutá osoba podala žiadosť elektronickými prostriedkami, informácie sa poskytnú v bežne používanej elektronickej podobe, pokiaľ dotknutá osoba nepožiadala o iný spôsob.
4. Právo získať kópiu uvedenú v odseku 3 nesmie mať nepriaznivé dôsledky na práva a slobody iných.
Dotknutá osoba má právo na opravu jej osobných údajov v informačných systémoch prevádzkovateľa. Spracúvanie nesprávnych osobných údajov dotknutej osoby môže dotknutej osobe spôsobiť ujmu majetkového aj nemajetkového charakteru; je v záujme dotknutej osoby, ako aj prevádzkovateľa, aby sa spracúvali vždy správne a aktuálne osobné údaje. Ak dotknutá osoba zistí, že osobné údaje, ktoré o nej prevádzkovateľ spracúva sú nesprávne, má ho o tom upovedomiť a požiadať, aby ich opravil a nesprávne osobné údaje zlikvidoval, pokiaľ nemá z iného osobitného zákona povinnosť aj nesprávne, teda skôr získané osobné údaje týkajúce sa dotknutej osoby archivovať. V prípade, ak dotknutá osoba zistí zrejmú nesprávnosť, tak môže aj formou listu, či osobnej návštevy prevádzkovateľa požiadať o opravu týchto nesprávnych údajov a už v rámci zaslaného listu, alebo osobnej návštevy u neho mu správne osobné údaje uviesť. V prípade, ak prevádzkovateľ z vlastnej činnosti zistí, že osobné údaje, ktoré o dotknutej osobe spracúva sú nesprávne, má ju o takomto svojom zistení vyrozumieť a požiadať, aby mu v ním stanovenej, prípadne v osobitnom zákone určenej lehote poskytla správne osobné údaje. Ďalšie uchovávanie osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby by malo byť zákonné v prípadoch, keď je to potrebné na uplatnenie slobody prejavu a práva na informácie, na plnenie zákonnej povinnosti, na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi, z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia, na účely archivácie, na účely vedeckého alebo historického výskumu alebo na štatistické účely, alebo na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.
Dotknutá osoba má právo na to, aby jej osobné údaje boli vymazané, zlikvidované a prestali sa spracúvať, ak je naplnený niektorý zo zákonných dôvodov stanovených v tomto zákone. Dotknutá osoba si toto právo na výmaz, likvidáciu jej osobných údajov, môže uplatniť u prevádzkovateľa. V prípade, ak právo dotknutej osoby bude opodstatnené niektorým zo zákonných dôvodov podľa tohto ustanovenia tohto zákona, má dotknutá osoba právo na dosiahnutie tohto práva u prevádzkovateľa.
Zároveň v súlade so zásadou zákonnosti a zásadou zodpovednosti je prevádzkovateľ povinný pravidelne preverovať splnenie účelu spracúvania osobných údajov za účelom ich prípadného výmazu po splnení účelu spracúvania osobných údajov.
Ak prevádzkovateľ zverejnil osobné údaje dotknutej osoby a vznikla mu povinnosť ich na základe žiadosti dotknutej osoby vymazať, je povinný zverejnené osobné údaje týkajúce sa dotknutej osoby s ohľadom na svoje technologické možnosti a na prostriedky, ktorými osobné údaje zverejnil, vymazať.
V súlade s touto povinnosťou práva na výmaz alebo práva na zabudnutie vo vzťahu k online prostrediu, rozširuje sa právo na vymazanie pre dotknutú osobu aj tým, že prevádzkovateľ, ktorý osobné údaje dotknutej osoby zverejnil, je povinný informovať prevádzkovateľov, ktorí tieto osobné údaje tiež spracúvajú, o povinnosti ich tiež vymazať a taktiež vymazať všetky odkazy na tieto osobné údaje alebo kópie či repliky týchto osobných údajov. Pritom je prevádzkovateľ povinný prijať primerané kroky, pri zohľadnení dostupnej technológie a prostriedkoch spracúvania, ktoré má k dispozícii, vrátane technických opatrení na účely informovania prevádzkovateľov, ktorým osobné údaje poskytol a ktorí ich spracúvajú, že tieto osobné údaje sú povinní vymazať na základe predmetnej žiadosti dotknutej osoby.
Právo na výmaz osobných údajov dotknutej osoby podľa odseku 1 a odseku 2 tohto zákona sa neuplatní, ak sa uplatní čo aj len jeden z taxatívne uvedených zákonných dôvodov, na základe ktorých je potrebné osobné údaje dotknutej osoby aj naďalej spracúvať. Takéto spracúvanie dotknutá osoba musí strpieť a nemôže proti takémuto spracúvaniu osobných údajov uplatniť právo na výmaz.
Zákonný dôvod nevymazania niektorých Vašich osobných údajov môže byť napríklad z dôvodu zákonom určenej doby archivácie účtovných dokladov.
V prípade ďalších otázok neváhajte a kontaktujte nás: gdpr@vzdialenapodpora.sk
Článok I
Všeobecné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi poskytovateľom elektronických služieb a príjemcom elektronických služieb a sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytnutí elektronických služieb.
Poskytovateľom je spoločnosť Vzdialená podpora s. r. o., IČO: 51443333, Námestie Biely kríž 4, 831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, vl.č.126765/B (ďalej len „poskytovateľ“).
Objednávateľom elektronických služieb je fyzická osoba alebo právnická osoba ako príjemca elektronických služieb, ktorá využíva elektronické služby výhradne na účel podnikania (ďalej len „objednávateľ“).
Elektronické služby sú služby poskytované prostredníctvom internetového portálu www.vzdialenapodpora.sk alebo jeho jazykových mutácií (ďalej len „internetový portál“), ktorého je poskytovateľ prevádzkovateľom (ďalej len „služby“).
Zmluva o poskytnutí elektronických služieb je zmluva, ktorej predmetom je poskytovanie služieb a ktorá je uzavretá elektronickými prostriedkami na diaľku medzi poskytovateľom a objednávateľom v súlade s Článkom 2 VOP (ďalej len „zmluva o poskytnutí služieb“ alebo len „zmluva“). Zmluvou podľa týchto VOP sa rozumie aj zmluva o poskytovaní služieb, ktorá nie je uzavretá na diaľku.
Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia
Článok II
Objednávka a uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb
Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a objednávateľom vzniká momentom odoslania objednávky uskutočnenej objednávateľom prostredníctvom internetového portálu použitím príslušného pokynu Odoslať resp. tlačidla označujúceho úkon objednania, za podmienok riadneho, pravdivého a úplného uvedenia všetkých údajov v objednávke, vyžadovaných internetovým portálom v príslušnom formulári. V prípade, ak aj neboli všetky údaje uvedené objednávateľom riadne a úplné, je poskytovateľ oprávnený považovať takúto objednávku za riadne uskutočnenú, ak ju potvrdí. V takomto prípade si dodávateľ vyhradzuje právo poskytnúť službu objednávateľovi až po doručení všetkých potrebných údajov na poskytnutie služby a fakturáciu vyžiadané emailom alebo inými elektronickými prostriedkami. Dodávateľ nezodpovedá za chybné údaje o objednávateľovi uvedené na faktúre.
Zmluvný vzťah tiež vzniká úhradou príslušnej ceny za službu v prípade, ak nebola objednávka odoslaná prostredníctvom internetového portálu ale inými elektronickými prostriedkami, prípadne ak bola objednávka doručená poskytovateľovi v písomnej podobe. Podmienkou je riadne, pravdivé a úplne uvedenie všetkých údajov vyžadovaných internetovým portálom (v príslušnom formulári) alebo vyžadovaných iným formulárom odoslaným objednávateľovi emailom, inými elektronickými prostriedkami (ďalej spoločne len „email“) alebo inak doručeným. V prípade, ak aj neboli všetky údaje uvedené objednávateľom riadne a úplne, je poskytovateľ oprávnený považovať takúto objednávku za riadne uskutočnenú, ak ju potvrdí.
Neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi poskytovateľom a objednávateľom sú tieto VOP platné v čase odoslania objednávky alebo v čase ich odoslania objednávateľovi prostredníctvom emailu (ak nejde o odoslanie objednávky prostredníctvom internetového portálu) alebo v čase, kedy sa s nimi objednávateľ preukázateľne oboznámil pri objednávaní služby.
Objednávka bez splnenia náležitostí v zmysle tohto článku sa považuje iba za žiadosť o zaslanie informácií o poskytovaných službách.
Uzavretie zmluvy medzi poskytovateľom a objednávateľom potvrdí poskytovateľ akceptačným emailom.
Článok III
Platobné podmienky
Ceny Služieb sú uvedené na stránke www.vzdialenapodpora.sk. Dodávateľ nie je platcom DPH.
Cena Služieb sa uhrádza po ukončení predmetnej zákazky na základe faktúry alebo vygenerovaných nezameniteľných platobných informácii. O ukončení zákazky bude objednávateľ oboznámený notifikačným emailom.
Nakoľko dodávateľ nie je platcom DPH cena sa vždy uvádza bez dane z pridanej hodnoty.
Objednávateľ súhlasí s vydaním a zaslaním elektronickej faktúry.
V prípade, že sa pri niektorej službe vyskytne cena, ktorá je evidentne chybná (napr. cena 0 euro alebo 1 euro a pod.), dodávateľ nemá povinnosť poskytnúť službu za chybnú cenu.
V takomto prípade dodávateľ môže objednávateľovi ponúknuť poskytnutie služby za riadnu cenu. Ak objednávateľ s riadnou cenou nesúhlasí, môže od Zmluvy o poskytnutí služby odstúpiť.
Servisný úkon počas prvých 5 minút sa neúčtuje a nie je naňho vystavená faktúra.
Dodávateľ si vyhradzuje právo jednostranne upraviť ceny služieb, ktoré sú uverejnené na stránke www.vzdialenapodpora.sk s tým, že nové ceny služieb sú platné dňom ich zverejnenia na stránke www.vzdialenapodpora.sk. Takáto úprava cien sa nevzťahuje na služby, ktoré boli objednané pred zmenou.
Článok IV
Odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí služby
Ak nie je s klientom písomne dohodnuté alebo v týchto VOP uvedené inak, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytnutí služby bez uvedenia dôvodu, alebo z akéhokoľvek dôvodu kedykoľvek po jej vzniku, avšak najneskôr do uskutočnenia začatia služby objednanej objednávateľom. Ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy o poskytnutí služby pred začatím úkonu, obidvom stranám s toho nevyplývajú žiadne záväzky. Ak objednávateľ odstúpy od zmluvy počas výkonu služby, je povinný uhradiť dlžnú sumu za odpracovaný čas dodávateľa podľa platného cenníka dodávateľa.
Dodávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytnutí služby bez uvedenia dôvodu, alebo z akéhokoľvek dôvodu, ako napríklad:
- Objednávateľ uvedie nepravdivé alebo neúplné údaje v dotazníku alebo v elektronickom formulári, ktorý odoslal dodávateľovi na jeho emailovú adresu alebo pomocou webového portálu dodávateľa, alebo sa ukážu ako nepravdivé alebo neúplné iné údaje, ktoré poskytol objednávateľ dodávateľovi, alebo
- Objednávateľ neposkytol bezodkladne dodávateľovi dostatočnú súčinnosť pri poskytovaní služby, alebo
- Objednávateľ neposkytol dodávateľovi všetky potrebné informácie pre poskytnutie služby v požadovanom roszahu, alebo nie sú splnené zákonom stanovené podmienky pre poskytnutie služby.
V prípade odstúpenia od Zmluvy o poskytnutí služby zo strany dodávateľa je dodávateľ povinný vrátiť objednávateľovi prijatú cenu služby zníženú o sumu hodnoty už poskytnutých služieb a reálnych nákladov dodávateľa.
Odstúpenie od Zmluvy o poskytnutí služby sa musí uskutočniť písomne alebo elektronickou formou zaslaním emailovej správy na známu emailovú adresu druhého účastníka. V prípade odstúpenia elektronickou formou, je odstúpenie účinné dňom odoslania odstúpenia na emailovú adresu druhého účastníka.
Článok V
Spôsob poskytnutia služby poskytovateľom
Objednávateľ sa riadi pokynmi zverejnenými na internetovom portáli a doručenými emailami.
Poskytovateľ je povinný poskytovať služby s profesionálnou starostlivosťou a v súlade s údajmi a informáciami poskytnutými objednávateľom prostredníctvom internetového portálu alebo inak (napr. emailom, telefonicky a pod.). Poskytovateľ nie je viazaný pokynmi objednávateľa, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo ich obchádzajú.
Poskytovateľ je povinný informovať o všetkých dôležitých krokoch pri poskytnutí služby.
Ak je pre splnenie povinností poskytovateľa nevyhnutná súčinnosť zo strany objednávateľa, je objednávateľ povinný poskytnúť takúto súčinnosť bezodkladne na výzvu poskytovateľa, najmä, ale nie výlučne, v prípadoch ak poskytovateľ požiada objednávateľa o zaslanie upresňujúcich, správnych alebo dodatočných informácií a údajov k objednávke.
Objednávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť údajov a informácií zadaných a zaslaných prostredníctvom internetového portálu alebo inak poskytnutých poskytovateľovi a vyhlasuje, že sú pravdivé.
Ak sa vyžaduje podpis dokumentu, zaväzuje sa objednávateľ podpísať takýto dokument vlastnoručne. Pokiaľ osoba oprávnená podpísať predmetný dokument nie je totožná s objednávateľom, zaväzuje sa objednávateľ zabezpečiť vlastnoručný podpis oprávnenej osoby.
Objednávateľ súhlasí s doručovaním noviniek a/alebo marketingových informácii prostredníctvom emailu na ním zadanú emailovú adresu uvedenú v objednávke. Tento súhlas môže emailom na adrese info@vzdialenapodpora.sk alebo na stranke www.vzdialenapodpora.sk v sekcii Zákaznícky portál pod svojim prihlasovacím menom a heslom kedykoľvek odvolať.
Objednávateľ súhlasí s uvedením a zverejnením jeho obchodného mena alebo obchodného mena spoločnosti v referenciách poskytovateľa (to zn. subjekty, ktoré využili služby poskytovateľa) na internete alebo inak. Tento súhlas môže emailom na adrese info@vzdialenapodpora.sk kedykoľvek odvolať.
Poskytovateľ je oprávnený poskytovať služby aj prostredníctvom tretej osoby.
Objednávateľ je oprávnený vykonávať aj bez súhlasu poskytovateľa zmeny vo fakturačných údajoch poskytnutých poskytovateľom v Zákazníckom portáli po prihlásení sa pod svojim prihlasovacím menom a heslom.
Článok VI
Čas dodania služby
Všeobecná dodacia lehota objednanej služby je závislá od dátumu a čase ktoré si objednávateľ určil pri objednávaní služby alebo ak sa obidve strany nedohodli inak a potvrdili si to vzájomne emailom. Dodanie služby začína plynúť dňom a časom ktoré si objednávateľ určil pri objenavaní služby pomocou webového formulára na internetovom portáli www.vzdialenapodpora.sk alebo alebo ak sa obidve strany nedohodli inak a potvrdili si to vzájomne emailom.
Dodacia lehota sa predlžuje o dobu, po ktorú je objednávateľ v omeškaní s poskytnutím súčinnosti a/alebo so splnením svojich povinností.
Poskytovateľ si ďalej vyhradzuje právo predĺžiť termín dodania služby objednávateľovi v závislosti od množstva prijatých objednávok tretích osôb v relevantnom období. O tejto skutočnosti je poskytovateľ povinný objednávateľa bezodkladne informovať. V prípade ak objednávateľ nebude mať záujem na poskytnutí služby v neskoršom termíne, je oprávnený jednostranne zrušiť zmluvu. Povinnosť uhradiť odstupné sa na objednávateľa v tomto prípade nevzťahuje.
Článok VII
Zodpovednosť
Dodávateľ nenesie voči tretím stranám zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií v súvislosti s poskytnutím služby alebo informácii uvedených na www.vzdialenapodpora.sk.
Dodávateľ upozorňuje, že informácie uvedené na stránke www.vzdialenapodpora.sk môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia a že je oprávnený meniť rozsah poskytovaných služieb uvedených na www.vzdialenapodpora.sk. Takáto zmena sa nevzťahuje na už doručené a schválené objednávky.
Dodávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú objednávateľovi najmä, nie však výlučne, ak
Objednávateľ:
- uviedol nepravdivé alebo neúplné údaje pri objednaní služby ktoré odoslal dodávateľovi pomocou webového formulára alebo na jeho emailovú adresu, alebo
- nezabezpečil, ze odosielané emaily poskytovatelom sú správne doručené do jeho schránky doručenej pošty a nie sú brané ako spam, alebo
- neposkytol bezodkladne dodávateľovi dostatočnú súčinnosť pri poskytovaní služby, alebo
- akýmkoľvek spôsobom pozmenil obsah poskytnutých počiatočných informácii dodávateľovi v súvislosti s poskytnutím služby.
Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za vírusy alebo iné napadnutia počítačového systému alebo iných technických zariadení používateľov tejto stránky. Dodávateľ nezodpovedá za škody ktoré boli spôsobené chybným pripojením na www.vzdialenapodpora.sk. Ochrana počítača, prípadne údajov nachádzajúcich sa v počítači objednávateľa zaťažuje objednávateľa.
Článok VIII
Reklamácie
Objednávateľ je povinný upozorniť poskytovateľa emailom (info@vzdialenapodpora.sk) alebo telefonicky na nesúlad poskytovanej služby s tým, čo bolo predmetom jeho objednávky bezodkladne po tom, čo nesúlad zistí.
V prípade, ak objednávateľ nie je spokojný s poskytnutou službou, môže poskytovateľovi podať emailom (info@vzdialenapodpora.sk), poštou na korešpondenčnú adresu poskytovateľa alebo inou elektronickou formou reklamáciu, v ktorej uvedie číslo zákazky a dôvod reklamácie. Reklamácie poskytovateľ vybavuje v pracovných dňoch od 9,00 hod do 17:00 hod a spravidla do piatich pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie. Reklamácia na poskytnuté služby služby musí objednávateľ uplatniť u dodávateľa bez zbytočného odkladu po tom čo zistil vadu poskytovanej služby alebo nesprávnosť vyúčtovanej sumy, najneskôr však do 30 dní, inak právo na reklamáciu zaniká.
Okrem toho, objednávateľ môže uviesť svoj názor poskytovateľovi prostredníctvom tzv. feedback dotazníku alebo feedback emailu, ktorý poskytovateľ zasiela spravidla po poskytnutí služby spolu s notifikačným emailom o ukončení zákazky.
V prípade ak vôbec nedošlo k začatiu služby z dôvodu porušenia povinnosti na strane poskytovateľa, zaväzuje sa poskytovateľ vrátiť objednávateľovi celú sumu, ak objednávateľ zaplatil zálohu alebo plnú sumu vopred
Článok IX
Ceny
Ceny za služby sa spravujú aktuálnym cenníkom uvedeným na portáli v čase objednania služby a považujú sa za zmluvné ceny.
Poskytovateľ sa môže rozhodnúť, že do ceny zahrnie aj niektoré ďalšie výdavky poprípade ak sa počas výkonu služby vyskytnú neočakávané a nepredvídateľné komplikácie – o tejto skutočnosti bude neodkladne informovať objednávateľa emailom alebo na internetovom portáli.
Poskytovateľ je oprávnený meniť ceny služieb uverejnením nových cien na internetovom portáli. Tieto nové ceny sa nevzťahujú na služby, ktoré už boli objednané.
Článok X
Komunikácia
Objednávateľ súhlasí s komunikáciou najmä prostredníctvom emailovej adresy, telefónneho čísla a vo výnimočných prípadoch poštovej adresy, ktoré poskytne poskytovateľovi. V prípade, ak dôjde k zmene týchto údajov, je objednávateľ povinný oznámiť ich poskytovateľovi prostredníctvom emailovej adresy alebo ich objednávateľ sám zmení v zákazníckom portáli do ktorého mu boli automaticky vygenerovaný prístupové údaje pri objednaní služby. Do momentu oznámenia alebo vykonania uvedenej zmeny je pre komunikáciu platný pôvodný údaj.
Objednávateľ je povinný zabezpečiť, ze odosielané emaily poskytovatelom sú správne doručené do jeho schránky doručenej pošty a nie sú brané ako spam
Informácia alebo dokument doručovaný emailom sa považuje za doručený dňom jeho odoslania. Poskytovateľ aj objednávateľ sú z tohto dôvodu povinní denne kontrolovať obsah svojho emailového konta.
Poskytovateľ bude zasielať dokumenty vo formáte Microsoft Word (*.DOC alebo *.DOCX) alebo v inom bežnom formáte (*.rtf alebo *.pdf). Na tento účel sú poskytovateľ aj objednávateľ povinní zabezpečiť aby ich emailové kontá a softwarové a hardwarové vybavenie počítača umožňovalo prijímať a čítať súbory v uvedených formátoch.
Článok XI
Ochrana osobných údajov
Pri zaobchádzaní s osobnými údajmi postupuje dodávateľ v súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Objednaním služby objednávateľ potvrdzuje, že svoje osobné údaje poskytol dodávateľovi dobrovoľne a súhlasí s ich spracúvaním v evidencii dodávateľa, pokiaľ nie sú v rozpore s právnymi predpismi, a tiež so sprístupňovaním a poskytovaním štátnym inštitúciám za podmienok a v rozsahu ustanovenom právnymi predpismi.vyhlaška Európskeho parlanemtu č. 2016/679 z 27. apríla 2016
Dodávateľ sa zaväzuje že nebude poskytovať osobné údaje objednávateľa tretím stranám, s výnimkou svojich zamestnancov a subdodávateľov, aj to len tie údaje, ktoré sú nevyhnutné.
Dodávateľ uchováva osobné údaje, ktoré boli poskytnuté objednávateľom, výlučne za účelom poskytnutia služby, za účelom spracovania elektronickej objednávky, fakturáciu a na nevyhnutnú komunikáciu medzi zmluvnými stranami.
Článok XII
Záverečné ustanovenia
Pri používaní stránky www.vzdialenapodpora.sk sa od objednávateľa očakáva znalosť technických možností internetu.
Dodávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek tieto VOP zmeniť alebo doplniť. Zmeny alebo doplnky týchto VOP vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na www.vzdialenapodpora.sk.
V prípade odchýlnej písomnej dohody od niektorých ustanovení VOP medzi objednávateľom a dodávateľom má prednosť osobitná dohoda.
Všetky spory, ktoré vzniknú medzi zmluvnými stranami z právnych vzťahov na základe zmluvy alebo súvisiacich zmlúv vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto zmluvy, budú zmluvné strany riešiť prednostne formou dohody.
Používateľ tejto stránky používaním portálu www.vzdialenapodpora.sk alebo zaslaním elektronickej objednávky z tejto stránky (objednávateľ) vyhlasuje, že sa s týmito VOP oboznámil, porozumel ich obsahu a súhlasí s týmito VOP v celom rozsahu a bez výhrad.
Vzťahy medzi objednávateľom a oodávateľom, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sú upravené príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník a zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode.
Kontaktné údaje dodávateľa:
Vzdialena podpora s. r. o.
Námestie Biely kríž č.4
831 02 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
IČO: 51443333
DIČ: 2120732515
e-mail: info@vzdialenapodpora.sk
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, odd. Sro, vl.č.126765/B
Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok platný od 1.4.2021
Podmienky zasielania elektronickej faktúry
1. Objednávateľ elektronických služieb (ďalej len „objednávateľ“) týmto v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty udeľuje spoločnosti Vzdialená podpora s.r.o., Námestie Biely kríž č 4, 83102 Bratislava (ďalej len „poskytovateľ služby“ alebo len „poskytovateľ“) súhlas na to, aby mu za dodané služby alebo tovar vystavoval faktúru v elektronickej forme (ďalej len elektronická faktúra).
2. Elektronická faktúra je v zmysle § 75 ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty daňovým dokladom.
3. Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu faktúr vyhotovených poskytovateľom služby v elektronickej forme je zaručená digitálnym podpisom vydaným certifikačnou autoritou pre našu spoločnosť.
4. Poskytovateľ služby sa zaväzuje elektronickú faktúru doručovať objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty, a to na jeho emailovú adresu, ktorú poskytol poskytovateľovi služby uvedenej v zmluve o poskytnutí služieb (ďalej len e-mailová adresa).
5. Odberateľ je povinný neodkladne informovať poskytovateľa o akýchkoľvek zmenách, ktoré by mohli mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr podľa týchto podmienok, najmä o zmene e-mailovej adresy.
6. Odvolať tento súhlas môže objednávateľ kedykoľvek emailom na adrese info@vzdialenapodpora.sk alebo písomným oznámením, doručeným na adresu poskytovateľa.
7. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese uvedenej v zmluve o poskytnutí služieb. Poskytovateľ nezodpovedá za škody vzniknuté v dôsledku úniku údajov z poštovej schránky priradenej k e-mailovej adrese odbjednávateľa alebo v dôsledku úniku údajov z internetovej aplikácie odbjednávateľa.
8. Poskytovateľ nezodpovedá za poškodenie údajov alebo neúplné údaje v prípade, že poškodenie alebo neúplnosť údajov boli spôsobené poruchou na komunikačnej trase pri doručovaní elektronickej faktúry prostredníctvom siete internet. Poskytovateľ nezodpovedá za škody vzniknuté z dôvodu nekvalitného pripojenia objednávateľa do siete internet, z dôvodu porúch vzniknutých na komunikačnej trase k objednávateľovi alebo v dôsledku akejkoľvek inej nemožnosti objednávateľa nadviazať príslušné spojenie alebo prístup k internetu.
9. V prípade nedoručenia elektronickej faktúry sa objednávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu informovať poskytovateľa služby o tejto skutočnosti prostredníctvom správy zaslanej na emailovú adresu info@vzdialenapodpora.sk. V prípade nesplnenia tejto oznamovacej povinnosti objednávateľa nie je poskytovateľ povinný preukazovať odoslanie takejto faktúry a táto sa považuje za doručenú.
10. Tieto podmienky sú neoddelitelnou sučasťou Všeobecných obchodných podmienok.
Podmienky zasielania elektronickej faktúry platné od 1.4.2021
Minimálna faktúrovaná cena je 1/2 hodiny.
Servisný úkon od 0 - 5 minút nie je účtovaný!
Online technická podpora:
Cena práce: 1/2h = 20€
Cena práce: 1h = 40€
Ceny sú uvádzané s 20% DPH.
Cenník služieb platný od 1.4.2021
Spoločnosť Vzdialená podpora s.r.o. nie je platcom DPH